Witamy w Mojej Czekoladzie

Mój koszyk:

Nie masz produktów w koszyku.

POMOC

  • Wysyłka zamówień

    Wszystkie nasze zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z nr przesyłki dzięki któremu możesz monitorować losy przesyłki.
    Tel. kontaktowy do DPD Polska 22 577 55 55
    Sprawdzanie przesyłki
    Każde zamówienie jest przygotowywane z najwyższą troską o jakość i estetykę. Przed zapieczętowaniem kartonu dział jakości sprawdza zgodność zamówienia z zawartością. Następnie paczka zostaje przekazana do sortowni firmy kurierskiej gdzie jest wprowadzana do systemu elektronicznego. Kurier ma obowiązek doręczyć przesyłkę pod wskazany adres w terminie 1 do 2 dni roboczych licząc od daty wysłania zamówienia.

  • Polityka Prywatności

    Firma MM Brown Polska Sp. z o.o. przykłada ogromną wagę do kwestii zachowania prywatności swoich klientów. MM Brown Polska Sp. z o.o. Sp.k., jako administrator danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych naszej firmie danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Państwa dane osobowe przetwarzane są przez MM Brown Polska Sp. z o.o. Sp.k., zgodnie z art. 23 ust. 1, pkt 1,3 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych w celach związanych z prowadzeniem działalności handlowo-usługowej. O Polityce Prywatności

  • Reklamacje

    W przypadku jeśli odebrana przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Brak protokołu nie stanowi przeszkody w dochodzeniu swoich praw. Zgłoszenie reklamacyjne prosimy przesłać wraz z nr zamówienia na adres e-mail kontakt@mojaczekolada.pl
    Aby zgłosić reklamację należy:

    • wysłać na wskazany e-mail zgłoszenie zawierające opis sytuacji, zdjęcie produktu lub przesyłki, nr zamówienia
    • wysłać zgłoszenie w terminie przewidzianym w przepisach prawa o których jest mowa w Regulaminie Sklepu
    • napisać czy w przypadku uznania reklamacji ma być wysłane nowe zamówienie czy też zwrot zapłaty za uszkodzony produkt
    • wysłanie nr konta bankowego w przypadku żądania zwrotu zapłaty.
  • Złożenie zamówienia

    Po dodaniu produktu do koszyka należy przejść do Kasy. Następnie zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie sklepu należy wypełnić formularz. Po złożeniu zamówienia na stronie wyświetli się komunikat: "Dziękujemy za złożenie zamówienia", następnie zostanie wysłana na podany adres e-mail wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia. Sprzedawca dopuszcza możliwość złożenia zamówienia telefonicznego.

  • Płatności

    Za złożone zamówienie można zapłacić zgodnie z zapisem w Regulaminie Sklepu za pośrednictwem:

    • systemu płatności elektronicznych PayU - dotyczy płatności kartą i e-przelewami,
    • przelewu bankowego na konto PNB PARIBAS 40 1600 1404 0004 0532 2236 8150,
    • systemu PayPal,
    • płatności przy odbiorze przesyłki.
  • Informacje o zamówieniu

    Klient składający zamówienie jako zarejestrowany użytkownik ma możliwość sprawdzania statusów zamówienia po zalogowaniu na swoim koncie. Każdy klient otrzymuje z systemu sklepu powiadomienia e-mail związane z realizacją zamówienia. Dodatkowo udostępniamy nr telefonu kontaktowego +48 61 623 24 06 pod którym można uzyskać informację na temat realizacji zamówienia. Kontakt telefoniczny jest możliwy w od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00.