POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep internetowy mojaczekolada.pl działa pod adresem www.mojaczekolada.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej skierowanej do klienta indywidualnego i hurtowej skierowanej do klienta firmowego. Mojaczekolada.pl zajmuje się sprzedażą produktów spożywczych i innych. MM Brown Group S.A. Sp. k. prowadzi sprzedaż wysyłkową z siedzibą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawcą towarów jest firma: MM Brown Group S.A. Sp. k. z siedzibą przy ul. Ostrowskiej 582, 61-324 Poznań, wpisana przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, XXI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000298017, NIP: PL 7822424244, REGON: 300797727. Kontakt ze sklepem moja czekolada.pl jest możliwy za pośrednictwem: e-maila: kontakt@mojaczekolada.pl telefonu: +48 61 623 24 06, +48 61 670 65 54 w godzinach od 9:00 do 17:00 (dotyczy dni roboczych) Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny za pośrednictwem stron: moja czekolada.pl
- Sprzedawca dopuszcza możliwość przyjęcia zamówienia za pośrednictwem telefonu lub e-maila kontakt@mojaczekolada.pl. Aby złożyć zamówienie Kupujący dodaje towar do koszyka za pomocą przycisku znajdującego się w karcie produktu – „Dodaj do koszyka”.
- Akceptacja koszyka następuje za pomocą przycisku „Dalej”, w wyniku której Zamawiający (niezalogowany) jest przekierowany do opcji uzupełnienia danych adresowych Zamawiającego i Odbiorcy (zakładka Adres). Dokonuje wyboru sposobu dostawy, następnie płatności.
- Na koniec Klient składa zamówienie (ofertę kupna) za pomocą przycisku „Dalej”. Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu mojaczekolada.pl wyświetla się Informacja o wysłaniu e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia.
OFERTA SKLEPU
- Produkty prezentowane na stronie sklepu mojaczekolada.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zatem złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna – sprzedaży.
- Ceny prezentowanych towarów są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów wysyłki, które dostępne są w zakładce WARUNKI DOSTAWY, która stanowi integralną część regulaminu
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA
- Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji, a co za tym idzie z zawarciem umowy kupna-sprzedaży. Na tym etapie Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia np. z powodu braku określonego produktu, lub niemożności zrealizowania zamówienia w określonym przez Klienta czasie. W przypadku zamówień opłaconych Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconych pieniędzy w terminie do 14 dni kalendarzowych.
- Dodatkowo Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie zrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.
- Klient może zrezygnować z zamówienia nim zostanie przyjęte do realizacji. Sprzedawca dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przyjętego do realizacji tylko jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i jest na etapie realizacji, który umożliwia jego wycofanie.
- Moment przyjęcia zamówienia do realizacji (zawarcia umowy kupna-sprzedaży) następuje w chwili potwierdzenia mailowego wysłanego przez sprzedawcę. Od tego momentu Sprzedawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić za zamówienie i je odebrać.
- Standardowy termin kompletacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego, autoryzacji transakcji w przypadku płatności elektronicznych lub potwierdzenia zgodności danych w zamówieniu przez Kupującego w przypadku płatności za pobraniem.
- Po skompletowaniu zamówienia Sprzedawca dokonuje wysyłki zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (przesyłka kurierska).
- Czas dostawy skompletowanego zamówienia gwarantowany jest w ograniczonym zakresie przez DPD Polska (regulamin dostępny na stronie: www.dpd.com.pl). Szczegóły dotyczące terminów realizacji dostaw, dostępne są w zakładce Warunki dostawy (podlinkować), która stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
- Wysyłka zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku. Godziny dostaw przesyłek, regulują regulamin wewnętrzny firmy DPD Polska.
- Firma kurierska podejmuje zawsze dwie próby doręczenia przesyłki i w razie nieobecności adresata pozostawia awizo z prośbą o kontakt. Zamówienia wysyłane na adresy firm mogą zostać doręczone do recepcji lub sekretariatu, nie są to doręczenia do rąk własnych.
- Informacja o zamówieniu i etapie jego realizacji każdorazowo dostępna jest drogą mailową, telefonicznie u Sprzedawcy lub jeśli Zamawiający rejestrował się w serwisie, historia zamówień jest widoczna po zalogowaniu na stronie www.mojaczekolada.pl w zakładce „Twoje konto”.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT , która jest wysyłana drogą mailową do osoby składającej zamówienie.
- Złożenie zamówienia w sklepie mojaczekolada.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymanie faktury VAT w postaci elektronicznej. Wysłanie faktury następuje po zrealizowaniu zamówienia.
- System internetowy jest przeznaczony dla klientów składających zamówienia do 10 szt. produktów – zamówienia ilości pow. 10 szt. prosimy kierować do Działu Obsługi Firm po kontakcie telefonicznym.
- Produkty standardowe posiadają znaki graficzne producenta, elementy grawerowane, nalepki oraz inne elementy ozdobne, które mogą być niewidoczne na przykładowych zdjęciach. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera. Prosimy szczegółowo upewnić się czy każdy element produktu odpowiada Państwa oczekiwaniom – informacje o produktach mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną: +48 61 623 24 06, +48 61 670 65 54 lub e-mail: kontakt@mojaczekolada.pl.
- Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków, urzędów administracji publicznej są doręczane do recepcji lub sekretariatu.
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:
- przy odbiorze: należność pobiera kurier DPD Polska,
- kartą kredytową - za pośrednictwem systemu płatności internetowych PayU,
- e-przelewem - za pośrednictwem systemu płatności internetowych PayU,
- PayPal
- przelewem bankowym na rachunek MM Brown Group S.A. Sp. k. rachunek w Fortis Bank Polska S.A. 40 1600 1404 0004 0532 2236 8150 (w tytule należy wpisać numer zamówienia).
WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które na terenie Polski wynoszą:
- 15,90 PLN dla przesyłki kurierskiej, płatność przelewem bankowym, płatność e-przelewem PayU, płatność kartą PayU, płatność PayPal,
- 20,40 PLN dla przesyłki kurierskiej , płatność za pobraniem,
- 128 PLN dla wysyłek do wybranych krajów EU, płatność przelewem lub za pośrednictwem systemu PayU, PayPal.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany opłat za wysyłkę, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
GWARANCJA ŚWIEŻOŚCI
- Znajdujące się w zestawach pralinki i czekoladki przyrządzane są według tradycyjnych przepisów i nie zawierają szkodliwych, niedopuszczonych do obrotu spożywczego substancji przedłużających termin przydatności do spożycia. Opuszczając naszą firmę są zawsze kontrolowane pod względem świeżości.
- Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na sposób przechowywania produktów czekoladowych. Wysoka temperatura i duża wilgotność wpływają niekorzystnie na naturalne wyroby czekoladowe.
- Biorąc pod uwagę najczęściej występujące warunki otoczenia oraz wiedzę i doświadczenie Sprzedawcy termin przydatności do spożycia poszczególnych produktów wynosi do 3 m-cy.
ZWROTY, REKLAMACJE
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klient będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży konieczne jest przesłanie na adres sklepu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych liczonych od daty wysłania oświadczenia .
- W przypadku jeśli Klient wysyła oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z towarem to obowiązuje go termin 10 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży Klient zwraca zakupione produkty w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu., Klient wysyła towar na własny koszt.
- Zwrotowi nie podlegają produkty:
- o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwracanego towaru na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu.
- MM Brown Group S.A. Sp.K. ponosi odpowiedzialność za zamówiony produkt do wysokości jego ceny. Produkty z czekolady są z natury kruche i pomimo licznych zabezpieczeń w postaci opakowania zewnętrznego oraz kartonika wysyłkowego mogą ze względu na rodzaj dostawy (paczka pocztowa, przesyłka kurierska) ulec ukruszeniu lub ułamaniu, co oczywiście nie obniża ich walorów smakowych i wartości produktu, jednak wizualnie może nie odpowiadać Zamawiającemu. Prosimy wziąć pod uwagę taką ewentualność przed złożeniem zamówienia.
- Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (DzU nr 141, poz. 1176), z uwagi na specyficzne cechy towarów żywnościowych wydano na podstawie wyżej wymienionej ustawy Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (DzU z 24.02.2003 r. nr 31, poz. 258). Jako podstawową zasadę przyjęto konieczność niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o niezgodności towaru z umową, nie później niż: W przypadku towaru paczkowanego (Towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.) - w terminie 3 dni od otwarcia opakowania.
- Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: MM Brown Group S.A. Sp. k., ul. Ostrowska 582, 61-324 Poznań. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. W przypadkach uzasadnionych towar będzie wymieniany na pełnowartościowy, a jeśli to będzie niemożliwe nastąpi zwrot zapłaconej kwoty.
- W przypadku zwrotu zamówienia do nadawcy (MM Brown Group S.A. Sp. k.) z powodu błędnie podanego lub niepełnego adresu doręczenia, odmowy przyjęcia paczki przez adresata lub nieodebrania paczki w określonym terminie, Zamawiający ponosi koszty ewentualnej ponownej wysyłki oraz koszty zwrotu zamówienia. Produkty nieodebrane lub nieopłacone zwroty podlegają utylizacji w terminie 7 dni od powrotu do magazynów kuriera, poczty lub MM Brown Group.
WZORY I PRÓBKI
- Przesyłane próbki lub wzory produkcyjne stanowią jedynie informację poglądową i nie są podstawą do składania zamówienia.
- MM Brown Group S.A. Sp. k. zastrzega sobie prawo zmiany bez powiadomienia, materiałów użytych do produkcji opakowań, ich wzorów, faktur i kolorów. Podstawową cechą produktu przynależną do nazwy zamawianego produktu, której MM Brown Group S.A. Sp. k. nie będzie zmieniać bez wcześniejszego powiadomienia, jest wagowa zawartość pralinek i czekoladek w opakowaniach. Zmiana samego opakowania nie będzie stanowić podstawy do reklamacji bądź zwrotu towaru
DANE OSOBOWE
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych MM Brown Group S.A. Sp.k. z siedzibą przy ul. Ostrowska 582, 61-324 Poznań.
- Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby marketingowe, referencyjne oraz realizacji zamówień przez MM Brown Group S.A. Sp. k. i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.
- Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
- MM Brown Group nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego). Jednocześnie MM Brown Group zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta.
UWAGI KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu, zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
Regulamin obowiązuje od dnia 16 października 2011 roku.